Тренінг для відділу продажів
Про тренінг
Сильна та ефективна команда продавців – це прибуток компанії. Підвищивши кваліфікацію менеджерів із продажу, ви автоматично підвищуєте продажі.
Програма тренінгу дозволить структурувати попередній досвід, підвищити рівень новими знаннями, уміннями та навичками. Відпрацювати на прктиці нові інструменти продажів.
Отримані знання дозволять збільшити кількість нових клієнтів виконавши поставлений план продажу, формувати довгострокові відносини та лояльність клієнтів.
Для кого підійде тренінг:
- менеджерів з продажу
- Key Account Managers
- Усі зацікавлені у підвищенні своєї ефективності у продажах
Програма тренінгу
Модуль 1. Формування особистої стратегічної поведінки в продажах
- Позитивне мислення в продажах
- Інформація про свій продукт
- Інформація про конкурентів
- Типологія клієнтів
- Розвідка. Збір інформації про клієнтів
Модуль 2.Постановка цілей та планування
- Техніки постановки цілей задля досягнення результату.
- Календарь на місяць, тиждень, день.
- Техніки само мотивації для досягнення поставленої мети.
Модуль 3. Встановлення позитивного контакту з клієнтом
- Методики, що дозволяють встановити позитивний контакт.
- Вербальні та невербальні прийоми встановлення позитивного контакту.
Модуль 4. Потреби та очікування клієнтів
- Техніки, що формують потребу у покупці.
- Майстерність задавати сильні питання.
- Техніки, що допоможуть почути клієнта.
Модуль 5. Ефективна презентація
- Методи презентації товару мовою переваг, вигідних для клієнта.
- Презентація мовою логіки та емоцій.
- Презентація ціни товару.
Модуль 6. Робота із запереченнями
- Природа появи заперечень.
- Класифікація заперечень.
- Методика роботи з будь-яким запереченням.
Модуль 7. Техніки завершення угоди.
Чому ви навчитеся, досягнете:
- збільшення обсягу продажу рахунок якісної роботи з кожним клієнтом
- збільшення клієнтської бази рахунок придбання навичок, дозволяють працювати з будь-яким типом покупців
- зниження витрат рахунок оптимізації робочого дня продавців предприятия
- стабільний розвиток бізнесу є запорукою розвитку та відновлення нашої країни!
Начальник центру обслуговування клієнтів ПрАТ «Львівобленерго»
Дякуємо Оксані за змістовний, корисний, цікавий і актуальний тренінг, особливо в умовах складної ситуації на ринку електроенергії України. Велика кількість викликів, пов’язаних із роботою в період нестабільності, вимагає від нас постійного вдосконалення навичок спілкування з клієнтами. Особливо корисною була увага до побудови довіри в комунікації з різними категоріями клієнтів, зокрема військовослужбовцями. Тренінг допоміг нам краще зрозуміти важливість емпатії, уважності до потреб клієнтів та вміння знаходити рішення в найскладніших ситуаціях. Варто зазначити, що захід проходив у дружній, невимушеній атмосфері. Завдяки інтерактивним методам навчання, ми не лише отримали нові знання, а й весело та цікаво провели час. Практичні завдання та кейси з реального життя дали можливість відчути себе на місці клієнта, що дозволило переосмислити нашу поведінку у складних ситуаціях. Ми вдячні Оксані за професіоналізм і корисні знання, які вже впроваджуємо у нашій роботі. Такі заходи – важливий крок до покращення якості обслуговування та формування позитивного іміджу нашої компанії.