Цюпка Віталій

Начальник центру обслуговування клієнтів ПрАТ «Львівобленерго»

Дякуємо Оксані за змістовний, корисний, цікавий і актуальний тренінг, особливо в умовах складної ситуації на ринку електроенергії України. Велика кількість викликів, пов’язаних із роботою в період нестабільності, вимагає від нас постійного вдосконалення навичок спілкування з клієнтами. Особливо корисною була увага до побудови довіри в комунікації з різними категоріями клієнтів, зокрема військовослужбовцями. Тренінг допоміг нам краще зрозуміти важливість емпатії, уважності до потреб клієнтів та вміння знаходити рішення в найскладніших ситуаціях. Варто зазначити, що захід проходив у дружній, невимушеній атмосфері. Завдяки інтерактивним методам навчання, ми не лише отримали нові знання, а й весело та цікаво провели час. Практичні завдання та кейси з реального життя дали можливість відчути себе на місці клієнта, що дозволило переосмислити нашу поведінку у складних ситуаціях. Ми вдячні Оксані за професіоналізм і корисні знання, які вже впроваджуємо у нашій роботі. Такі заходи – важливий крок до покращення якості обслуговування та формування позитивного іміджу нашої компанії.

Катерина Репак

Власник в Flambir

Мали чудову можливість пройти дводенне навчання з клієнтоорієнтованості під керівництвом тренера Оксани Арбузової. Оксана професійно донесла ключові аспекти роботи з клієнтами, зосередившись на практичних навичках, які ми відразу почали застосовувати у своїй роботі. Особливо сподобалася велика кількість практичних завдань, що допомогли нам закріпити теорію на реальних прикладах. Навчання було динамічним, цікавим і надзвичайно корисним. Рекомендуємо для тих, хто хоче покращити якість обслуговування клієнтів і підвищити ефективність комунікації.

Тетяна Жовтун

Заступник директора департаменту з організації медичного сервісу

В компанії Upline Business School замовляли серію тренінгів для різних груп працівників.
Дуже цінним є те, що тренінги для менеджерів , кураторів і звичайних лікарів координаторів мають різне наповнення і індивідуальний підхід. Саме навчання проходить цікавій та активній формі, всі задіяні в командній роботі та мають можливість проявити свою індивідуальність. Плануємо ще не раз звертатися за новими цікавими знаннями та навичками для наших працівників.

Світлана Котенко

Власник в FoodEx, icefood, FoodBanka

Дякую Оксані Арбузовій за багатолітню співпрацю у наданні нашій компанії послуг з аудиту бізнес-процесів та навчання відділу з продажів та обслуговування клієнтів.

До Оксани Арбузової звертаємося двічі на рік починаючи з 2017 роки з запитами:

  1. Провести таємні закупки, оцінити роботу клієнт менеджерів, кур’єрів, сам продукт ( раціон здорового харчування, заморожені готові до вживання страви) з професійної точки зору та з точки зору клієнтського досвіду.
  2. Провести практичний тренінг для клієнт менеджерів, щоб підвищити рівень комунікації та навички проактивних продажів
  3. Після навчання перевірити, наскільки клієнт менеджери засвоїли рекомендації

Завжди уважна до деталей, вміння проаналізувати та побудувати і провести тренінг виходячи з потреб бізнесу і з урахуванням самого продукту та сервісу, вміння дати зворотній зв’язок та рекомендації КМ у такій формі, щоб і вказати на недоліки у роботі, і на зону розвитку, так, щоб замотивувати клієнт менеджерів підвищити свої професійні навички, а не включити супротив до змін.

В результаті ми внесли покращення і в роботу сайту,  і покращили сам продукт і сервіс, і що найважливіше – збільшили кількість задоволених та вдячних клієнтів, покращили ефективність та продуктивність роботи відділу турботи про клієнтів.

З повагою,

Світлана Котенко

Власник

FoodEx – сервіс доставки здорового харчування

iceFood – заморожені готові до вживання страви

FoodBanka – готові страви тривалого терміну вживання у скляній банці та реторт-пакетах

Коклян Руслан

Власник, головний лікар в Стоматологія Dr.Koklyan

Багаторічний досвіт співпраці з Оксаною Арбузовою та компанією «Upline Business School» підтвердив, що будь-які питання в бізнесі з легкістю можливо вирішити. Завдяки індивідуальним коуч сесіям є можливість відповісти на питання, які тривалий час залишалися відкритими та не вирішеними. Завдяки співпраця відчув полегшення при виконанні багатьох задач.

Співпраця з Оксаною та компанією «Upline Business School» задала новий темп в житті.

Хмелюк(Маловічко) Тетяна

Керівник Центру організації медичного сервісу Департаменту медичного асистансу

Оксаночко, дякую Вам за те,що даєте можливість завжди розвиватись.

Захоплююсь Вами,як Особистістю з першого дня нашого знайомства,бо Ви -дууужеее класна. Захоплююсь Вами як коучем ,тому що маєте неабиякий досвід «розкривати» людину, давати можливість зрозуміти, що можна виходити з зони комфорту!…що можна не боятись своїх страхів,…що можна задавати правильні запитання для чіткої відповіді, де клієнт може досягти поставленої мети!

Дякую Вам тренінг, який дійсно проведений на професійно-високому  рівні!

Горджусь тим, що маю змогу особисто знати, спілкуватись з Вами та працювати в одній команді!

Дякую Вашому асистенту Анастасії, яка просто нереально позитивна, професійна та щира!

Бажаю Вам Оксано та Анастасіє не зупинятись, бо маєте високий потенціал!

Роман Кременецький

Директор ТОВ "Ю Онлайн"

У сфері підбору персоналу нашим надійним партнером понад 3 роки є «Upline Business School».

Успішно завершенні проекти стосуються закриття вакансій керівних посад, вакансій середнього рівня та інженерного напрямку.

Ми цінуємо професійне ставлення компанії до всіх комунікацій, своєчасного i якісного надання послуг, а також ïx прагнення задовольнити конкретні потреби проекту та нашої компанії.

Вважаємо «Upline Business School» надійним партнером та рекомендуємо до співпраці

Наталія Грищенко

Директор асоціації «Svoja Croatia»

З «UpLine business school» співпрацюю з 2017 року, пройшла навчання за програмою трьох навчальних курсів. Навчилася ефективному спілкуванню, пропрацювала набуті помилки по “нарізанню” завдань та навчилася слухати та чути співрозмовника. Вважаю, що набутий досвід дозволить більш ефективно працювати та отримувати бажаний результат. Індивідуальні коуч-сесії щоразу допомагають чітко визначитися зі своїми цілями та головне – досягнути поставлених цілей з рекордною швидкістю. Дякую за знання та завжди особливу атмосферу під час роботи.

Мзія Сіхарулідзе

Засновник клініки «Доктор Мія» Головний лікар клініки

Сімейна клініка «Dr.Mia» вдячна особисто Оксані Арбузовій та компанії «Upline Business School» за багаторічну плідну співпрацю.

Починаючи з 2007 року співпрацюємо у напрямках з навчання та розвитку співробітників, керівників, а також з питань закриття вакансій клініки.

Особливо цінним вважаємо те- що в результаті проведеного навчання всі наші учасники отримували не лише знання, а виходили з конкретними навичками відпрацьованими під час навчання які необхідно лише закріпити у роботі з клієнтами, важливим є і те, що закріплення навичок супроводжується контролем тренера ще мінімум два тижні, за рахунок чого ми досягали усіх цілей навчання.

Юлія Маслова

Директор департаменту особистих видів страхування ПрАТ «СК «Альфа Страхування»

Записалась на короткий навчальний курс «3D коучинг» у той момент, коли взагалі нічого не хотілось і пропав, як тоді здавалось, сенс життя. До теми ставилась скептично, думала, що просто трохи відволічусь від тривожної буденності і просто підтримаю маленький бізнес коуча.

Проте, несподівано для мене та всієї нашої групи учасників, стало цікаво і захоплююче. Коуч вправно зміг повністю занурити нас у навчання. Причина цьому дуже проста. Бо коуч сам повністю занурився разом з нами у свою справу: матеріал, сам по собі, дуже складний, проте коучу вдалось донести його дуже просто, наочними життєвими прикладами, цінними порадами, завжди з гарним настроєм, який моментально передавався і нам.

Саме в мене, після отримання теоретичних знань і перших кроків практики, відразу з’явилось бажання покоучити і прокачати себе. А ближче до кінця курсу, навіть, з’явились думки про практику коуча, хоча взагалі ніколи раніше про таку професію не думала, не кажучи про те, щоб вивчити її більш поглиблено. Тепер, гадаю, що коучинг залишиться в моєму житті мінімум, як хоббі, а, як максимум, цілком може перетворитись в додаткову професію. Дякую за корисні знання і приємні спогади про навчання у нелегкий для всіх час! Чекаю на анонс курсу підвищення кваліфікаціі.

Рекомендую UpLine business school і викладача-коуча, Арбузову О.В. всім зацікавленим особам.

Олександр Романський

Генеральний директор ТОВ "Торговий дім "Промайстер"

Знайомство з «UpLine business school» розпочалося з розмови з менеджером з продажів, професіоналізм менеджера Тетяни спонукав познайомитися детально з послугами компанії. В результаті ознайомлення з послугами вразив комплексний підхід до вирішення наших першочергових цілей – вирішили спробувати співпрацювати. У своєму рішенні та виборі партнера не помилилися. Робота розпочалася з аудиту, в результаті якого ми отримали висновки та дуже конкретні рекомендації щодо покращення та оптимізації бізнес-процесів з продажів та обслуговування клієнтів, зміни відбувалися під чітким контролем партнера. В результаті аудиту та навчання персоналу нам вдалося: Підвищити лояльність наших співробітників до компанії Збільшити продажі на 25% Швидко масштабуватися відкриваючи нові магазини мережі

Тетяна Морозова

Начальник Контакт-центру ПрАТ "СК "Альфа Страхування"

Дуже крутий тренінг. Тема для мене нова та було цікаво ознайомитись з інформацією. Навчання проходить на одному диханні, навіть не помічаєш як закінчується час. Теоретичний матеріал перемежовується з практичними заняттями. Матеріал дається легко та позитивно. Розповідається доступно з численними прикладами. Багато корисної інформації, яку можна використати як в бізнесі, так і в звичайному житті.
Велике дякую!

Катерина Галіч

Sr. Director Sales Operations

Після курсу “Коачінг 3D” у UpLine Business School я відкрила для себе нові можливості для власного зростання та інструменти, які я можу ефективно використовувати у роботі з командою для досягнення максимального результату з управлінням у стилі “Коучинг”

Інна Карась

Керівник напрямку розвитку персоналу ПрАТ «СК «Альфа Страхування»

Оксана, Вы как преподаватель курса, вызвали у меня восхищение, по моим ощущениям – специалист, который четко понимаем, чему обучать, как обучать и как заинтересовать.
На любые вопросы были ответы и в любой ситуации находились выходы.

Материал был в доступной форме (осталось самостоятельно приложить усилия для большего понимания и усвоения).

Курс дал общее понимание коучинга, что дает почву для размышлений относительно того, в каких сферах жизни можно применять.

Практически все материалы и информация – новые знания, что также является огромным плюсом.

Очень благодарна за приглашение, сейчас уверена в том, что это было в нужный момент.

На каждом занятии была дружественная атмосфера, что сейчас даже легкая грустинка, что уже курс закончился, т.к. иногда я привыкаю и раскрываюсь не сразу, а через время))

Поэтому, с огромной благодарностью к преподавателю этого курса – рекомендую!

Для отримання консультації заповніть форму

Оберіть послугу

Заявку на отримання консультації прийнято. Очікуйте на зворотній зв’язок з нашим менеджером
Запис на курс за формою
Запис на курс прийнято.
Очікуйте на зворотній зв’язок з нашим менеджером

Тренінг для відділу з обслуговування клієнтів

Тренінг для відділу з обслуговування клієнтів

Програма курсу

Модуль 1. Клієнтоорієнтований підхід в обслуговуванні

  • Очікування клієнта
  • Високий рівень сервісу як основна конкурентна перевага організації
  • Типологія клієнтів
  • Формування задоволеності, лояльності та прихильності клієнтів

Модуль 2. Етика та етикет ділового спілкування

  • Діловий етикет
  • Основні засади етики ділових відносин
  • Цілі та зміст ділового спілкування
  • Невербальний канал спілкування. Формування невербального іміджу
  • Культура діалогу

Модуль 3. Техніки управління конфліктами

  • Види конфліктів
  • Психологічні конфлікти
  • Стратегії поведінки у конфліктних ситуаціях
  • Типи емоційних реакцій на конфліктну ситуацію
  • Управління емоційним станом

Чому ви навчитеся, досягнете:

  • учасники набудуть розуміння важливості використання клієнтоорієнтованого підходу в обслуговуванні клієнтів компанії з користю для бізнесу.
  • Учасники освоять структуру комунікації із клієнтами.
  • Учасники відпрацюють практично придбані інструменти.
  • Відчутне підвищення ефективності обслуговування.

Лектор

Оксана Арбузова
Оксана Арбузова
Коуч, автор та ведуча навчальних курсів, бізнес-тренер в «Upline Business School»
Навчає людей з 2007 року, використовує інструменти та техніки розвитку потенціалу людей.
Напрацювала майже 7 000 годин коучингової практики
20 років досвід роботи в бізнесі
14 років управлінського досвіду
5 років власниця бізнесу