Тренінг Менеджер VS Лідер
Програма курсу
Модуль 1. Основні функції менеджменту
- Компетенції керівника
- 4 ролі менеджера
- Самоаналіз та план саморозвитку
- Управління завданням
- Правила постановки задачі
- Правила прийняття завдання
- Особливості завершення завдання
Модуль 2. Планування та організація процесу
- Основні види і методи планування
- Розстановка пріоритетів, резервування часу
- Тактика делегування, пастка «подвійного делегування»
- Практичні рекомендації по успішному плануванню, щоб «не залипати» в операційній системі і мікроменеджменті
- Контроль
Модуль 3. Покликання Лідера
- Основи емоційного інтелекту як інструменту ефективності лідера.
- Місія. Мрія. Різні види цілей. Формування місії групи.
- Команда. Командна взаємодія. Типи команд.
- Життєвий цикл команди та лідерство, як інструмент впливу.
- Ресурси лідера Визначення та управління ресурсами.
- Коригування цілей з використанням ресурсів та команди
- Інструменти впливу лідера
Модуль 4. Зворотній зв’язок що надихає
- Конструктивний зворотній зв’язок своїм підлеглим і своєму керівнику
- Коучинговий підхід до надання зворотного зв’язку
Модуль 5. Мотивація та розвиток персоналу
- Визначення мотиваторів
- Способи формування у співробітників почуття прихильності і глибокої залученості в процес роботи, досягнення цілей
Чому ви навчитеся, досягнете:
- Чітко планувати та ефективно організовувати свою роботу та роботу підлеглих
- Визначати кроки щодо підвищення ефективності та результативності роботи підлеглого
- ерувати своїми стилями, підбирати їх залежно від складності завдання, особливостей підлеглого та середовища
- Оцінювати і точно визначати управлінську ситуацію, що склалася
Начальник центру обслуговування клієнтів ПрАТ «Львівобленерго»
Дякуємо Оксані за змістовний, корисний, цікавий і актуальний тренінг, особливо в умовах складної ситуації на ринку електроенергії України. Велика кількість викликів, пов’язаних із роботою в період нестабільності, вимагає від нас постійного вдосконалення навичок спілкування з клієнтами. Особливо корисною була увага до побудови довіри в комунікації з різними категоріями клієнтів, зокрема військовослужбовцями. Тренінг допоміг нам краще зрозуміти важливість емпатії, уважності до потреб клієнтів та вміння знаходити рішення в найскладніших ситуаціях. Варто зазначити, що захід проходив у дружній, невимушеній атмосфері. Завдяки інтерактивним методам навчання, ми не лише отримали нові знання, а й весело та цікаво провели час. Практичні завдання та кейси з реального життя дали можливість відчути себе на місці клієнта, що дозволило переосмислити нашу поведінку у складних ситуаціях. Ми вдячні Оксані за професіоналізм і корисні знання, які вже впроваджуємо у нашій роботі. Такі заходи – важливий крок до покращення якості обслуговування та формування позитивного іміджу нашої компанії.